Što je istraživanje ključnih riječi za SEO
Što je istraživanje ključnih riječi?
Istraživanje ključnih riječi je jedna od bitnijih SEO aktivnosti s kojima se može postići bolja SEO optimizacija web stranica i njenih objava. Istraživanje ključnih riječi ili na engleskom keyword search je aktivnost u kojoj se definiraju riječi i izrazi za bolju optimizaciju web stranice. Ovdje se istražuju ključne riječi s ciljem otkrivanja i upoznavanja navika korisnika, kako bi se saznalo što se pretražuje na tražilicama, koje su uobičajeni izrazi u nekoj branši, koje riječi i izraze koristi konkurencija i na koji način korisnici razmišljaju kada kupuju, istražuju ili neobavezno surfaju. Kada se god razvija nova web stranica ili web trgovina, veoma je bitno napraviti istraživanje ključnih izraza i riječi kako biste dobili dobre ideje za sadržaj stranice, odnosno da možete prilagoditi sadržaj stranice prema potrebama korisnika te da pritom privučete što više prometa prema sebi. Kako se provodi keyword search? U nastavku možete više detalja o tome kako istražiti ključne riječi i izraze.
Kako se provodi istraživanje ključnih riječi?
Na internetu možete pronaći veliki broj kako besplatnih tako i plaćenih alata koji Vam mogu pomoći kada radite istraživanje ključnih riječi. Jedan od takvih besplatnih alata Vam je Googleov prijedlog SERP. SERP je skraćenica od imena Search Engine Results Page, a to je Googleova stranica na kojoj se ispisuju rezultati od pretraživanja. Googleova AutoComplete opcija Vam može dati ideje za ključne riječi na temelju onoga što Vi upišete u tražilicu. Primjerice, napišete pojam auto i dobiti ćete cijeli popis ključnih riječi koje korisnici često pretražuju. Prva riječ u ključnoj riječi se naziva ishodišna riječ ilo na engleskom seed keyword s kojom onda krećete u istraživanje ključnih riječi. Osim što imate opciju Google AutoComplete, imate i druge opcije poput Related Searches i People Also Ask gdje možete pronaći dodatne prijedloge i dobiti ideje za ključne riječi koje možete koristiti prilikom izrade svoje web stranice ili web trgovine. Također, na kraju prve stranice Google-a će Vam biti izlistan popis Related searches gdje možete pronaći dodatne prijedloge.
Jednostavno istraživanje ključnih riječi
Najbolji alati za istraživanje ključnih riječi koje možete koristiti su Vam Mangoolsov KWFinder u kojem možete pretražiti ključne riječi generalno, za pojedini jezik i prema zemlji. Ovdje možete krenuti s ishodišnom riječi ili sa domenom za koju Vas zanimaju ključne riječi. Drugi alat za istraživanje ključnih riječi Vam je SEMrush gdje se ključne riječi mogu pretražiti pojedinačno ili skupno, te Vam on pokazuje iz kojih zemalja najveći broj pretraga dolazi za određeno pojam te on izračunava Keyword Difficulty faktor. Od besplatnih verziji Google Search Console je odlična opcija jer ona pomaže kod praćenja, održavanja i istraživanja prisutnosti web stranice na SERP-u, te nudi široki spektar raznih opcija i mogućnosti. Za istraživanje ključnih izraza i riječi na Amazonu imate ova dva dobra alata, Sonar i Afrens Keyword Explorer.
Kako se mogu evaluirati ključne riječi? Vrlo jednostavno uz pomoć metrike! Cilj istraživanja je pronaći relevantne ključne riječi koje imaju što veći broj pretraživanja te što manji faktor težine. Bitno je gledati koliki je broj pretraživanja, kolika je težina ključne riječi i koliko je relevantna ključna riječ. Dugačke ključne riječi odnosno long tail keyword, su pojmovi koji sadrže u sebi ishodišnu ključnu riječ i dodatne riječi koje ju opisuju, te često se savjetuje koristiti dugačku ključnu riječ jer imaju veliki stopu konverzije i manju težinu, što znači da će više korisnika kliknuti na taj rezultat pretrage.
Tagovi:
Kako instalirat vpn na smart tv
Sve više ljudi koristi VPN (Virtual Private Network) usluge kako bi zaštitili svoju privatnost i sigurnost na internetu. Međutim, mnogi se pitaju kako instalirati VPN aplikaciju na svoj smart TV. Sreć
Kako dobiti više klijenata putem marketinga na društvenim mrežama
Marketing je prema definiciji proces planiranja i provođenja ideje, usluge i proizvoda i određivanje njihovih cijena, promocija i distribucije kako se mogla obaviti razmjena s kojom zadovoljavaju cilj
Kako funkcionira detektor laži
Detektor laži ili poligraf je pomagalo koje se koristi u krivičnoj istrazi. Često se koristi za ispitivanje sumnjivca za kojeg se smatra da ne govori istinu. Međutim, važno je naglasiti da podaci koji