Kako dobiti više klijenata putem marketinga na društvenim mrežama
Što je marketing?
Marketing je prema definiciji proces planiranja i provođenja ideje, usluge i proizvoda i određivanje njihovih cijena, promocija i distribucije kako se mogla obaviti razmjena s kojom zadovoljavaju ciljeve pojedinca ili organizacije. Marketinška filozofija je specifično razmišljanje i djelovanje koje se zasniva na poslovnu politiku poduzeća, odnosno to je specifičan način na koji se pristupa osmišljavanju, operacionalizaciji i realizaciji poslovanja nekog poduzeća. Posebna branša marketinga je digitalni marketing gdje se koristi internet i drugi digitalni mediji i online platforme za promicanje proizvoda i usluga od nekog brenda. Cilj marketinga je promoviranje brenda i njihovih proizvoda i usluga te privlačenje broja klijenata i prodaje. Uz pomoć marketinga možete dobiti više klijenata preko digitalnog marketinga, odnosno preko društvenih mreža, poput primjerice Facebook-a, Instagram-a, TikTok-a i YouTube-a. Pošto živimo u digitalnom dobu, ključno je za poduzeće da bude prisutno na internetu kako bi im poslovanje moglo bujati. Zato ćemo u nastavku otkriti kako možete povećati broj svojih klijenata koristeći društvene mreže.
Kako marketing može pomoći kod privlačenja klijenata?
Društvene mreže nisu samo mjesto za obične ljude gdje mogu objavljivati slike i videozapise te ostati u kontaktu sa svojim prijateljima i obitelji, već je to ujedno i mjesto gdje brendovi i mala poduzeća mogu proširiti svoj krug klijenata i promovirati svoje proizvode. Kako bi mogli postići svoje ciljeve, trebate primijeniti marketing strategiju i poduzeti bitne korake. U ovom dijelu ćemo Vam otkriti 7 načina kako možete uz marketing privući nove i zadržati postojeće klijente.
1. Uspostavite prave veze. Društvene mreže su Vaš najbolji prijatelj. Posjedovanje poslovnog profila na društvenim mrežama je veoma korisno za izgradnju svijesti o Vašem poduzeću, ali ujedno za interakciju s ljudima za dodatno poticanje odanosti prema Vama.
2. Pružite korisničku uslugu u stvarnom vremenu, jer ovo će podići odanost Vašem brendu na jednu posve novu razinu. ne morate non stop nadzirati svoje društvene mreže, ali pokušajte biti dostupni za svoje klijente kada imaju upite ili poteškoća.
Uz marketing povećajte si poslovanje
3. Izgradite svijest o svom brendu. Ljudi vole kupovati od već poznatih brendova, a svijest o brendu se stvara kada stalno vide iste brendove na policama u trgovini, u web trgovinama, na televiziji ili na društvenim mrežama. Budite prisutni na društvenim mrežama i primijenite marketing poteze, izgradite atraktivan profil sa zanimljivim objavama i opisom, te redovito objavljujte i oglašavajte kako biste privukli kupce odnosno klijente.
4. Objavljujte informativan i relevantan sadržaj na društvenim mrežama. Ovdje je bitno koristiti u objavama relevantne oznake i ključne riječi, tej bitno optimizirati SEO kako bi Vaša stranica i objave lakše pronašle. Kada objavljujete objave, pokušajte educirati publiku, podijelite neke korisne savjete ili podijelite neke zanimljivosti, a da je relevantno onome što vi nudite kao brend.
5. Poslušajte društvene mreže. Nemojte se ograničivati na promoviranje Vašeg brenda, već se fokusirajte na proizvode, jer na taj način možete si povećati krug kupaca. Pretražite koje relevantne ključne riječi, oznake, izraze i pitanja možete iskoristiti u svojim budućim objavama.
6. Potaknite društvene preporuke. Ljudi se oslanjaju na preporuke i recenzije od drugih kada kupuju. Naa društvenim mrežama možete puno lakše pronaći recenziju o nekom proizvodu. Ukoliko netko od kupaca podijeli pozitivnu recenziju o Vama, zahvalite se im i podijelite je na svojem profilu.
7. Pokrenite nagradnu igru. Ovo je jedna od najboljih marketing poteza koje možete poduzeti kako biste probudili svijest o vašem proizvodu i privukli već broj klijenata i kupaca.
Tagovi:
Kako instalirat vpn na smart tv
Sve više ljudi koristi VPN (Virtual Private Network) usluge kako bi zaštitili svoju privatnost i sigurnost na internetu. Međutim, mnogi se pitaju kako instalirati VPN aplikaciju na svoj smart TV. Sreć
Što je istraživanje ključnih riječi za SEO
Istraživanje ključnih riječi je jedna od bitnijih SEO aktivnosti s kojima se može postići bolja SEO optimizacija web stranica i njenih objava. Istraživanje ključnih riječi ili na engleskom keyword sea
Kako funkcionira detektor laži
Detektor laži ili poligraf je pomagalo koje se koristi u krivičnoj istrazi. Često se koristi za ispitivanje sumnjivca za kojeg se smatra da ne govori istinu. Međutim, važno je naglasiti da podaci koji